درباره‌ی استارت آکادمی

درباره‌ی استارت آکادمی

استارت آکادمی، یک دوره‌ی آموزشی 150 ساعته برای کسب و کارهای نوپا است. در این 150 ساعت مجموعه اطلاعات مورد نیاز برای راه‌اندازی یک کسب و کار نوپا به‌گونه‌ای فشرده و کاربردی به شما ارئه می‌شود؛ اطلاعاتی که با دانستن آنها و البته به شرط داشتن یک ایده‌ی مناسب، می‌توانید به سادگی و سرعت شروع به کار کنید.

دوره‌های استارت آکادمی به 3 دسته تقسیم شده‌اند. هر دسته، 50 ساعت آموزشی طول می‌کشد و اصطلاحاً یک ترم نام دارد.

 

ترم 1: ایده‌پردازی و شکل دادن به تیم کاری

با آموزش‌های این ترم، ویژگی‌های یک کسب و کار نوپا را خواهید شناخت و همچنین بعضی مهارت‌های ضروری برای تشکیل و مدیریت یک تیم را یاد خواهید گرفت. همچنین می‌توانید ایده‌ی خود را به خوبی ارزیابی کنید و نحوه‌ی درست درآمدزایی از آن را کشف کنید. در نتیجه مهم‌ترین درس‌های این ترم به شناخت بازار اختصاص دارند.

در این ترم 4 درس آموزش داده خواهد شد:

  1. فرصت آفرینی
  2. شناخت بازار (1)
  3. بازاریابی (1)
  4. مهارت‌های پایه‌ی مدیریت کسب و کار نوپا (1)

 

ترم 2: کار متمرکز بر روی ایده

آموزش‌های این ترم بر تولید محصول و چگونگی عرضه‌ی آن به بازار تمرکز دارند. در پایان این ترم یاد گرفته‌اید که چگونه مدیریت پروژه، مدیریت زمان و مدیریت منابع انسانی انجام دهید. همچنین بعضی روش‌های برندینگ و بازاریابی که در موفقیت شما اثربخشی زیادی خواهند داشت را فرا خواهید گرفت.

در این ترم نیز 4 درس ارائه خواهد شد:

  1. شناخت بازار (2)
  2. بازاریابی (2)
  3. مهارت‌های پایه‌ی مدیریت کسب و کار نوپا (2)
  4. مهارت‌های مالی (1)

 

ترم 3: اداره‌ی یک کسب و کار

آموزش‌های این ترم بیشتر برای افرادی مناسب است که توانسته‌اند در کسب و کار خود پایداری نسبی ایجاد کرده و حالا به دنبال رشد آن هستند. در نتیجه باید بدانند چطور شکست نخورند و راه‌های رسیدن به موفقیت را شناسایی کنند.

در این ترم، دو درس ارائه خواهد شد:

  1. مهارت‌های پایه‌ی مدیریت کسب و کار نوپا (3)
  2. مهارت‌های مالی (2)

 

در این صفحه می‌توانید جزئیات هر درس را به تفکیک ملاحظه کنید. اینجا هم به بعضی از پرسش‌های احتمالی شما پاسخ داده شده است.